tentang jiwa ak....

My photo
halo.. ape celop weyh... hurmm.. name haffis bin jamin.. owh anak JAMIN tot... ak umor 20ty. asal peejay (tmn sri manja) has works at jabatan belia & sukan selangor sebagai penyalia pusat kegiatan rakan muda parlimen petaling jaya utara.. x suke memarahi org n x suke dimarah so dont make me angry.,.. but lovely full,caring n baek aty laaa... ish apew celop sume niyeh tot.. haty mat rempit x kan jambu air kowt....

Wednesday, 25 May 2011

Drama Band - Babak Pertama (Ost Juvana Tv3)

LAGU TEMA DRAMA JUVANA TV3
LIRIK LAGU BABAK PERTAMA-DRAMA BAND

Babak pertama bermula saat ku terlihat mu
Waktu seakan terhenti terpinga mencari
Rasa yang takkan terungkap tak pernah ku alami
Cuba aku mengerti

(korus)
Teruja aku mengejar mu
Bermimpi memiliki mu
Tanpa perlu ku endahkan dunia, dunia
Biarkan ku terus berlari
Cuba merajai mimpi
Tiap bayang mu akan ku jejaki nanti

Oh…

Takkan ku menoleh lagi walau gelapnya hari
Ku yakin akan temui semuanya di sini
Walau ke mana kau pergi tetap akan ku cari
Ku tak akan berhenti

(ulang korus)

Oh…

(ulang korus)

Oh…

Babak Pertama (Ost Juvana Tv3) - Drama Band


Friday, 20 May 2011

si dia demam...sian nyer....

sedeyh nyer ble dgar si dia demam...
sian si dia sok nak jawab exam g...|
hope die dpt jawab ngan tenang sok...
huhuhuhuhuuhu
u jgn lpe mam ubat jgn degil sgt keyh...
i at snie risau at u...
klo dkat x pew leh i jage kan..
hihihihihihihihi
pape pown do the best sok keyh...
n jgn degil2 kang lagi sket...

Wednesday, 18 May 2011

BERAKHIR SUDAH HARI BELIA PERINGKAT NEGERI SELANGOR..

berakhir sudah pogram hari belia selangor yang berlangsung pada 11 hingga 15 mei 2011....
pahit getir kami lalu bersama thankz gak pada sukarelawan yang membantu rakan2 yang setia..
too all ajk kelab rakan muda pjs & ajak gerakan 4B pjs juga kepada majlis belia selangor (MBS)..
jamil,wan tapa,saiful,syawal,bohari,aben,epains,matjah,bob fizi,dek cun,sobri,ibrahim,syamsyul,fika,erma,n all yang menjayakan hari belia negeri selangor 2011 warna warni belia....thankz x terkira n smoga menjadi kenangan yang terindah wat kita sume...

GAMBAR-GAMBAR POGRAM HARI BELIA SELANGOR



FORUM PERDANA EHWAL ISLAM


PERTANDINGAN NASYID


PERSEMBAHAN GIGS

PERTANDINGAN BOLA JARING




EXPLORACE  1MALAYSIA

DEMO PUTRAJAYA SCRAMBLER CLUB   


Saturday, 7 May 2011

dugaan tuhan...

slalu org akan tgok kita appy jewh en tp org x taw kita nyermerana cm ne...
tp bia an jewh la...org nak ckp apew kita diam an jewh..
tuhan ske uji hamba nyer kerana die syg hamba byer dari sesat,...
org ske menyalahkan takdir ilahi slalu nak marah2 klo terima musibah...
baru ak taw dugaan tuhan bukan 1 cara tp berbeza..
org kaya nampak appy tp kurang dari segi laen...
org miskin nmpak x appy tp lebih dari segi laen...
uh la dugaan tuhan...
ak pown dh terkena so ak redha jewh la org ckp wat dua jari jewhh (peace) hehehehehehe
senyum lagi baek dari ak pikir bnde yg x kan sudah...
huhuhuhuhu
thankz to all yang bnyak menyerikan idop ak...

Thursday, 5 May 2011

FAKTA DAN FAKTA DAN FAKTA

FAKTA DAN FAKTA DAN FAKTA
Kadang ketidakmahuan dan ketahuan
Mengenai bezanya lelaki – perempuan kita saling MENYALAH.
Perempuan mahukan perhatian – lelaki mahukan kepercayaan
Perempuan mahukan pemahaman – lelaki mahukan penerimaan
Perempuan mahukan dihormati – lelaki mahu dihargai
Perempuan mahukan belaian – lelaki mahu dikagumi
Perempuan perlu merasakan perasaan mereka betul
Lelaki perlu merasa tindakan mereka betul
Perempuan perlu diyakinkan dan lelaki perlu digalak.

Dalam banyak hal kita mengabaikan perbedaan tersebut
Diatas keperluan menjaga institusi sosial…
Kita mengabaikan perasaan dan emosi bertahun.
Kita hidup dalam keadaan yang tidak ketahuan
dan kesempurnaan Emosi

JAUH DISUDUT HATI SEORANG LELAKI
Terdapat seorang hero yang sedang menunggang kuda putih , lebih dari segala2nya. Lelaki mahu Berjaya melayan dan melindungi perempuan
Yang dicintainya. Apabila merasa dipercayai ,dia menjadi lebih mengasihi.

DIE DULU DAN KINI.....

  • dulu mase knl die baek jewh okeyh jewh...
  • kini die dh laen ngan aku x mcm biasa...
  • dulu die slalu ajak ak teman kan die g ane2..
  • kini mase dh x mcm biasa die akan menolak segala2..
  • dulu ak pnting wat die slalu ade masalah ak dgar jewh...
  • kini die mcm dh x caya at ak lagi ade masalah diam jewh...
  • dulu die janji mcm2 at ak tok bhgia bersama..
  • kini perasaan dia pergi mcm uh jewh jnji2 die lupakan..
  • dulu mak ayah ak die sanjung sgt2 ak x mintak..
  • kini die rasa mak ayah ak beban sgt2 bg die...
  • dulu ak rase sgt kaw nyer perasaan at ak uh cm ne..
  • kini ak rase kaw dh jauh jewh ngan ak...


DULU MASE MULA2 KENAL KAW BEDA..

KINI SETELAH AK KENAL KAW MMG BEDA..



Tuesday, 3 May 2011

11 Days To Countdown Selangor Youth Day's 2011......

very important days..tomorrow start n ending time 15/5...
huh sgt2 penat la mcm nieyh...


pale dh start kne perah abis2 dh nieyh sok dh kne jumpe ngan agensi2...
sekolah2 yg masuk penyertaan lagi boss follow up kan...
meeting with jabatan penerangan 4 P/A system....
MALAYSIAN BOOK OF RECORD: BUNGA MANGGAR...

bnyak yg kne wat...

logistik dh settle cume perlu jadual perjalanan pogram...
huh fist time handle pogram sebesar nieyh....

doakan semoga berjaya jewh la...

harap2 x dew spoil dh la...
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu


harap mane2 yg follow blogg nieyh pg la at page ary belia negeri selangor then like pas uh bnyak pogram yg disediakan to korunk sume penyertaan FREE OF CHARGER...

nieyh link FB ary belia korunk jenguk2 la keyh...

chekk this page yea.....

WARNA WARNI BELIA
JOM SERTAI KAMI PADA 11/5-15/5 PELBAGAI AKTIVITI DISEDIAKAN..

Sunday, 1 May 2011

CINTA CINTA CINTA.....

CINTA..............
 apew ade erk ngan cinta ak sndri pown x paham.kenkadang uh kita trima die tp die ssh nak trima kita ..
kenkadang kita harap sgt tp xde pape respon pown tok kita...
bila x mengharap die pulak gila2 tnye pasai kita..
ape pown x boleh kowt....
ble kecundang berbulan2 amik masa tok pulih...
ade pulak smpai yg jd giler la apew la ader uh yg smpai nak bunuh diri lagi terok kowt..
huh...
ragam manusia mcm2 pelik sume nyer....
apew yg org nak kemahuan di penuhi..huh
pape pown ak ttp tggu die....<3 <3 <3